Reklamacja
Podejdźmy do tego na spokojnie

Nasze obuwie podlega 2-letniej ustawowej rękojmi u sprzedawców.

Jeśli zakupiłeś obuwie bezpośrednio w naszym sklepie, skontaktuj się z nami mailowo, celem umówienia kuriera po odbiór reklamacji. Jeśli zakupiłeś obuwie u naszych Partnerów, złóż reklamację w miejscu zakupu. Jeśli chcesz wysłać do nas reklamacje bezpośrednio, koniecznie wypełnij formularz reklamacyjny. Nadaj przesyłkę dowolnie wybranym kurierem. Pamiętaj, że nie odbieramy przesyłek nadanych do paczkomatu ani za pobraniem.

Przesyłkę nadaj na adres:

Emel Dział Reklamacji
ul. Częstochowska 100
42-125, Biała
tel. 601 929 995
reklamacje@emelkontakt.com

Zdjęcie z warsztatu Emel

Jak reklamować obuwie

Ważne! Reklamacji podlegają jedynie wady! Uszkodzenia mechaniczne i zużycie nie podlega reklamacji.

1
Przygotuj obuwie do reklamacji. Oczyść je z zabrudzeń, szczególnie uwzględniając spody. Nie myj i nie pierz obuwia! Pogorszysz tym jego stan.
2
Wydrukuj formularz reklamacyjny - pobierz goTUTAJ Uzupełnij go czytelnie. Jeśli posiadasz, dołącz dowód zakupu. Formularz i dowód zakupu dołącz do reklamowanych butów.
3
Obuwie zapakuj w dowolne opakowanie. Ważne, by obuwie było zabezpieczone do transportu, tak by nie uległo zniszczeniu.
4
Gdy kurier odbierze przesyłkę, nie musisz martwić się o nic więcej. Dalsze postępowanie jest już po naszej stronie.

Obuwie podlega reklamacji m.in. w przypadku:

  • Rozwarstwienia spodów
  • Wad jakościowych skóry - Nie mylić z naturalnymi skazami świadczącymi o jakości materiału.
  • Źle zaćwiekowanych oczek, haków, nitów

Obuwie nie podlega reklamacji m.in. w przypadku:

  • Umyślnego uszkodzenia
  • Zmiany rozmiaru stopy
  • Zużycia i zdarcia mechanicznego spodu
  • Zużycia i zdarcia mechanicznego skóry lub materiału
  • Mechanicznego rozerwania skóry, materiałów lub szwów
  • Urwania i zużycia ozdób
  • Zużycia wyściółek
  • Utraty koloru z powodu niewłaściwej impregnacji lub czyszczenia
  • Utraty formy buta z powodu niewłaściwej impregnacji, użytkowania lub czyszczenia
  • Odkształcenia spowodowanego czynnikami zewnętrznymi
  • Przemoczenia lub zabrudzenia
  • Osobiste odczucia związane z komfortem noszenia, np. buty, które obcierają. Są to bardzo indywidualne wrażenia, które nie mogą być podstawą reklamacji.
  • Urwania suwaka od zamka błyskawicznego
  • Złego dopasowania modelu pod względem rozmiaru - długości i tęgości

W przypadku reklamacji odrzuconej, klient zobowiązany jest do odbioru obuwia w ciągu 10 dni roboczych od decyzji reklamacyjnej. W przypadku nieodebrania obuwia, zostanie ono zutylizowane.

W przypadku reklamacji rozpatrzonej pozytywnie, klient zobowiązany jest do odbioru obuwia w ciągu 30 dni roboczych od decyzji reklamacyjnej. W przypadku nieodebrania obuwia, zostanie ono zutylizowane.

Zdjęcie z warsztatu Emel
Menu
{{activeItem}}
{{it.text}}
{{it.desc}}
{{it.text}}
{{it.desc}}
{{it.text}}
{{toast.text}}{{toast.link.text}}
Dodano do koszyka
Nie udało sie zresetować hasła
Nieprawidłowe dane logowania
Twoje konto jest nieaktywne, kliknij w link aktywacyjny wysłany mailem
Wystąpił nieoczekiwany błąd, skontaktuj się z obsługą sklepu
Podany adres email jest już zajęty
Podany kod aktywacyjny jest nieprawidłowy
Konto zostało pomyślnie aktywowane
Zostałeś wypisany z naszej listy mailingowej.
Rozmiar pliku jest za duży
Plik posiada nieprawidłowe rozszerzenie
Dodano do ulubionych
Produkt został już dodany do ulubionych