Nasze obuwie podlega 2-letniej ustawowej rękojmi u sprzedawców.
Jeśli zakupiłeś obuwie bezpośrednio w naszym sklepie, skontaktuj się z nami mailowo, celem umówienia kuriera po odbiór reklamacji. Jeśli zakupiłeś obuwie u naszych Partnerów, złóż reklamację w miejscu zakupu. Jeśli chcesz wysłać do nas reklamacje bezpośrednio, koniecznie wypełnij formularz reklamacyjny. Nadaj przesyłkę dowolnie wybranym kurierem. Pamiętaj, że nie odbieramy przesyłek nadanych do paczkomatu ani za pobraniem.
Przesyłkę nadaj na adres:
Emel Dział Reklamacji
ul. Częstochowska 100
42-125, Biała
tel. 601 929 995
reklamacje@emelkontakt.com


Ważne! Reklamacji podlegają jedynie wady! Uszkodzenia mechaniczne i zużycie nie podlega reklamacji.
Obuwie podlega reklamacji m.in. w przypadku:
Obuwie nie podlega reklamacji m.in. w przypadku:
W przypadku reklamacji odrzuconej, klient zobowiązany jest do odbioru obuwia w ciągu 10 dni roboczych od decyzji reklamacyjnej. W przypadku nieodebrania obuwia, zostanie ono zutylizowane.
W przypadku reklamacji rozpatrzonej pozytywnie, klient zobowiązany jest do odbioru obuwia w ciągu 30 dni roboczych od decyzji reklamacyjnej. W przypadku nieodebrania obuwia, zostanie ono zutylizowane.
