Przesyłki wysyłamy w dni robocze.
Przesyłki krajowe są obsługiwane przez firmę kurierską InPost.
Czas dostawy deklarowany przez firmę InPost to przedziały od 24h – 48h.
Koszty wysyłki na terenie Polski:
Od przekroczenia wartości zamówienia powyżej 600zł koszty wysyłki to 0zł.
Nieopłacone zamówienie po upływie 3 dni zostanie anulowane.

Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia bez podawania przyczyny – zgodnie z ustawą o prawach konsumenckich.
Odsyłane produkty nie mogą być uszkodzone ani nosić śladów używania. Tyczy się to również opakowania produktu (nie wysyłkowego).
Koszt zwrotu za pomocą firmy InPost to:
15,90zł - Gabaryt A: 8 x 38 x 64 cm (maks. 25 kg)
17,90zł - Gabaryt B: 19 x 38 x 64 cm (maks. 25 kg)
21,90zł - Gabaryt C: 41 x 38 x 64 cm (maks. 25 kg)
Uwaga! Jeśli wpisano błędne dane przy składaniu zamówienia przez co nie można go wyszukać skontaktuj się z nami. Pomożemy je znaleźć.
● Dodaj zwrot jako zarejestrowany klient
1. Zaloguj się do swojego panelu Klienta, wybierz zamówienie oraz produkty, które chcesz zwrócić.
2. Zaznacz przyczynę zwrotu oraz wielkość zwracanej paczki.
3. Dodaj zwrot a następnie zapisz sobie otrzymany 10-cyfrowy kod zwrotu.
4. Zapakuj paczkę, umieść na niej 10-cyfrowy kod zwrotu (możesz go napisać np. markerem) i zanieś ją do dowolnego paczkomatu.
● Dodaj zwrot jako Gość (niezarejestrowany Klient)
1. Wejdź w link TUTAJ
2. Wpisz numer zamówienia, który był podawany przy składaniu zamówienia.
3. Wpisz adres mailowy, który był podawany przy składaniu zamówienia.
4. Uzupełnij otrzymany mailowo kod autoryzacyjny, a nastepnie postępuj tak samo jak klient zarejestrowany.

ul. Ludowa 10 | 42-215 Częstochowa
Potrzebujesz pomocy?
Napisz do nas lub zadzwoń
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku
do piątku w godzinach 10:00-18:00.
