1. Sklep internetowy www.emel.com.pl, nazywany w dalszej części Regulaminu Sklepem, jest własnością firmy „Emel” S.C. BEATA KUDRZYN, CEZARY KUDRZYN, KAROL KUDRZYN, ul. Ludowa 28A, 42-215 Częstochowa, NIP: 949-14-20-695, REGON: 150355304, numer konta bankowego: ING BANK ŚLĄSKI 49 1050 1142 1000 0022 6883 6406. Wspólnicy spółki cywilnej opisanej powyżej, prowadzący działalność gospodarczą w tej formie, nazywani są również w treści Regulaminu Administratorem.
2. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Do poprawnego dokonywania zakupów konieczna jest przeglądarka internetowa z obsługą grafiki.
3. Sklep internetowy www.emel.com.pl korzysta z technologii przechowującej i uzyskującej dostęp do informacji w urządzeniu końcowym użytkownika, w szczególności z wykorzystaniem plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na ich używanie. Szczegóły reguluje dokument „Polityka prywatności” dostępny na stronie Sklepu.
4. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierającymi podatek VAT), wyrażonymi w złotych polskich (PLN). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta. Ceny nie zawierają kosztów wysyłki, które podawane są oddzielnie.
5. Do każdej transakcji Sklep wystawia dokument sprzedaży.
6. Wszystkie informacje tekstowe oraz zdjęcia produktów znajdujące się w Sklepie są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych oraz prezentowania na innych stronach internetowych bez zgody Sklepu.
7. Regulamin określa w szczególności zasady korzystania przez Klientów ze Sklepu, tj. sposób składania zamówień oraz ich realizacji, sposoby i terminy dostawy produktów, odstąpienie od umowy, a także tryb postępowania reklamacyjnego. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w Regulaminie. Warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w trakcie realizacji zamówienia.
8. Sklep ma prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.
1. Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem www.emel.com.pl, w którym użytkownicy mogą za pośrednictwem Internetu dokonywać zakupów produktów.
2. Strona internetowa – adres elektroniczny www.emel.com.pl, pod którym działa Sklep.
3. Produkt lub Towar – artykuł, na który można złożyć zamówienie w Sklepie.
4. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, nabywająca produkty za pośrednictwem Sklepu.
5. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystającą ze Sklepu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
6. Użytkownik – Klient, który założył Konto w Sklepie.
7. Konto – udostępniony nieodpłatnie Użytkownikowi dostęp do zasobów Sklepu, w którym gromadzone są przekazane dobrowolnie przez Użytkownika dane oraz informacje o jego działaniach w serwisie. Konto jest prowadzone przez Administratora dla Użytkownika pod wskazanym przez niego loginem.
8. Login – identyfikator Klienta w Sklepie internetowym, wskazany podczas rejestracji przez Użytkownika (adres e-mail lub inny identyfikator umożliwiający jego identyfikację).
9. Hasło – unikalny ciąg znaków (cyfr i/lub znaków specjalnych, małych i wielkich liter bez polskich znaków), wybrany przez Klienta podczas rejestracji, z możliwością modyfikacji w ustawieniach Konta, służący do logowania w Sklepie internetowym w celu potwierdzenia tożsamości Klienta.
10. Rejestracja – proces polegający na utworzeniu przez Użytkownika Konta w Sklepie internetowym www.emel.com.pl.
11. Newsletter – informacja elektroniczna wydawana przez właściciela Sklepu, zawierająca m.in. informacje na temat oferty Sklepu oraz promocji, rozsyłana na adresy e-mail zarejestrowanych Użytkowników, pod warunkiem udzielenia przez nich zgody na przesyłanie takich informacji.
12. Koszyk – element Sklepu, za pomocą którego Klient określa szczegóły zamówienia, w szczególności takie jak: ilość i rozmiar produktów, adres dostawy, dane do faktury, sposób dostawy oraz płatności.
13. Zamówienie – złożona przez Klienta za pośrednictwem Sklepu oferta zawarcia umowy sprzedaży.
14. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży produktu/ów w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzy właścicielem Sklepu a Klientem za pośrednictwem Sklepu.
15. System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie, przechowywanie, wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego urządzenia końcowego.
16. Ustawa – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm., t.j. Dz.U. 2020 poz. 287 ze zm.).
1. Produkty prezentowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
2. Niektóre artykuły w Sklepie to pojedyncze modele. Istnieje ryzyko, że produkt zostanie zakupiony przez innego Klienta w czasie, gdy dany Klient kontynuuje zakupy. Jeżeli po złożeniu zamówienia okaże się, że zamówione obuwie jest niedostępne w magazynie Sklepu, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu i podejmie decyzję o dalszym postępowaniu.
3. Udzielone rabaty nie łączą się z promocjami, przecenami oraz wyprzedażami.
4. W Sklepie prowadzona jest sprzedaż wyrobów medycznych, które są odpowiednio oznaczone na stronie internetowej Sklepu. Produkty te spełniają wymogi określone przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
1. Warunkiem realizacji zakupów jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia i potwierdzenie kliknięciem opcji „potwierdź zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Przyjęcie zamówienia przez Sklep www.emel.com.pl potwierdzane jest e-mailowo na adres podany przez Klienta.
2. Do wartości zamówienia doliczane są koszty przesyłki wyliczane według wagi paczki, liczby produktów, wartości zamówienia oraz wybranej przez Klienta formy dostawy i płatności.
3. Sklep umożliwia następujące formy płatności za zamówione produkty:
Powyższe dane potrzebne do sfinalizowania transakcji podawane są również w automatycznie wysyłanym e-mailu. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców KRS pod numerem 0000347935, NIP 7792369887, REGON 301345068.
4. Zamówienia z opcją płatności „przedpłata” realizowane są po potwierdzeniu wpływu należności na konto Sklepu. W momencie złożenia takiego zamówienia następuje rezerwacja towaru. Zamówienie nieopłacone w ciągu 3 dni zostanie anulowane.
5. Produkty oferowane przez Sklep wysyłane są w ciągu 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty za zamówienie.
6. Do każdego zrealizowanego zamówienia dołączany jest paragon.
7. Faktura VAT wystawiana jest na życzenie Klienta (należy zaznaczyć odpowiednią opcję przy składaniu zamówienia).
8. Sklep nie realizuje zamówień, które nie zawierają wszystkich wymaganych danych lub zawierają dane niepoprawne.
9. Sklep zastrzega sobie prawo odrzucenia błędnie lub niepełnie wypełnionych formularzy zamówienia.
10. Chwilą zawarcia umowy jest przyjęcie zamówienia przez Sklep.
11. Klient ma prawo dokonać zmiany w zamówieniu, włącznie z całkowitą rezygnacją, do momentu wysłania towaru. Zmiany można dokonać przez e-mail na adres Sklepu: czestochowa@emel.store, a rezygnacji z zamówienia poprzez przesłanie e-mailowo oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
12. Wprowadzane zmiany mogą wydłużyć czas realizacji zamówienia.
13. W przypadku złożenia zamówienia z odbiorem osobistym, Klient ma do wyboru dwie opcje:
14. Nieopłacone zamówienie po upływie 3 dni zostanie anulowane.
1. Do wartości zamówienia doliczane są koszty przesyłki, wyliczane według wagi paczki, liczby produktów, wartości zamówienia oraz wybranej przez Klienta formy dostawy i płatności. Na życzenie Klienta zakupiony towar może zostać przesłany firmą kurierską InPost na terenie Polski. Koszt wysyłki może wynieść odpowiednio:
2. Deklarowany przez InPost czas dostarczenia przesyłki wynosi 2 dni robocze. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wydłużenie czasu dostawy powstałe z winy InPost.
3. Sklep zobowiązuje się do nadawania paczek dokładnie zabezpieczonych. W razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych paczki lub śladów otwierania należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera.
4. W przypadku przesyłek zaginionych, zwrot równowartości zamówienia może być dokonany po ustaleniu faktycznych losów przesyłki. Czas udzielenia odpowiedzi na reklamację wg regulaminu InPost wynosi do 30 dni.
1. Wszystkie produkty dostępne w Sklepie są nowe i objęte wieczystą gwarancją producenta „Emel” S.C.
2. Przedsiębiorca (Sklep) jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
3. Klient reklamujący obuwie z tytułu rękojmi jest zobowiązany odesłać, na koszt Sprzedawcy, wadliwe obuwie wraz z dowodem zakupu na adres: „Emel” S.C., ul. Częstochowska 100, 42-125 Biała.
4. Obuwie powinno być czyste, suche, odesłane w sztywnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Formularz: https://emel.com.pl/s/reklamacja.
5. Reklamacje dotyczące uszkodzeń powstałych podczas transportu będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie protokołu szkody spisanego przy odbiorze przesyłki w obecności kuriera.
6. Sklep zobowiązuje się ustosunkować do pisemnej reklamacji Klienta w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania. Jeżeli Sklep nie udzielił odpowiedzi na reklamację złożoną przez Konsumenta w tym terminie, uważa się, że uznał reklamację.
7. Zgodnie z prawem Sklep zobowiązuje się doprowadzić towar do stanu zgodnego z umową poprzez naprawę lub wymianę wadliwego produktu na nowy. W przypadku braku towaru Sklep zaoferuje Klientowi inne dostępne obuwie lub zwróci równowartość ceny produktu.
8. Do reklamowanego obuwia należy dołączyć „Formularz reklamacji” dostępny pod adresem: https://emel.com.pl/s/reklamacja.
9. W przypadku reklamacji odrzuconej, Klient jest zobowiązany do odbioru produktu w ciągu 10 dni roboczych od daty decyzji reklamacyjnej. W przypadku nieodebrania obuwia, zostanie ono zutylizowane.
10. W przypadku reklamacji rozpatrzonej pozytywnie, Klient zobowiązany jest do odbioru obuwia w ciągu 30 dni roboczych od daty decyzji reklamacyjnej. W przypadku nieodebrania obuwia, zostanie ono zutylizowane.
1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, według ogólnych zasad dotyczących zawierania umów na odległość, składając na adres Sklepu oświadczenie o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania produktów objętych umową. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia e-mailowo przed jego upływem lub zgłoszenie zwrotu poprzez panel zwrotów dostępny w panelu Klienta po zalogowaniu oraz w stopce strony.
2. W razie odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą. Świadczenia stron ulegają zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych.
3. Zwracany towar prosimy odsyłać razem z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem zwrotu na adres sklepu, w którym złożono zamówienie. Informacja o sklepie znajduje się w dołączonym formularzu zwrotu. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami. W ostateczności można odesłać zwrot na adres sklepu w Częstochowie (uwaga: może to wydłużyć proces o 7 dni roboczych): „Emel” S.C., ul. Ludowa 10, 42-215 Częstochowa.
4. Przesyłkę należy zapakować tak, aby nie została uszkodzona w czasie transportu.
5. Sklep zobowiązuje się, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej, dokonać zwrotu należności w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności. Jeżeli zwrot ma nastąpić w inny sposób lub na inny rachunek bankowy, prosimy o wskazanie tego w formularzu zwrotu. Jeżeli Klient zwraca całe zamówienie, Sklep zwraca również koszt przesyłki w najniższej cenie przewidzianej w warunkach dostawy.
6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. Kwota odpowiadająca utracie wartości przedmiotu zostanie odjęta przy zwrocie.
7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu. Sklep nie przyjmuje przesyłek zwrotnych wysyłanych na koszt Sklepu ani za pobraniem.
8. W przypadku skarpet – jeśli opakowanie zostało otwarte – zwrot nie jest możliwy ze względów higienicznych.
9. Zwracane produkty muszą być dostarczone w oryginalnym opakowaniu, posiadającym etykietę z kodem EAN (nie dotyczy opakowania wysyłkowego). W przypadku uszkodzenia opakowania produktu w sposób uniemożliwiający ponowne wystawienie do sprzedaży lub braku oryginalnego opakowania przy zwrocie, Klient ponosi opłatę karną w wysokości 10 PLN. Kwota opłaty karnej zostanie odjęta od zwrotu.
10. W przypadku nieodebrania przez Klienta przesyłki za pobraniem, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta kosztami wysyłki i zwrotu paczki. Klient jest zobowiązany do pokrycia tych kosztów w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania wezwania do zapłaty. Brak zapłaty może skutkować podjęciem działań windykacyjnych oraz zablokowaniem możliwości składania kolejnych zamówień za pobraniem.
11. Zwroty zakupionych zestawów skarpetek są akceptowane wyłącznie w komplecie, w nienaruszonym stanie i w oryginalnym opakowaniu. Nie ma możliwości zwrotu pojedynczych par ze składu zestawu. W przypadku naruszenia kompletności zestawu zwrot nie zostanie przyjęty.
12. Zwroty zakupionych zestawów kaloszy z ocieplaczami są akceptowane wyłącznie w komplecie, w nienaruszonym stanie i w oryginalnym opakowaniu. Nie ma możliwości zwrotu poszczególnych elementów zestawu. W przypadku naruszenia kompletności zestawu zwrot nie zostanie przyjęty.
13. Jeżeli opłacona przesyłka nie zostanie odebrana przez Klienta i wróci do Sprzedawcy, ponowna wysyłka jest możliwa po opłaceniu kosztów ponownej dostawy oraz kosztów zwrotu naliczonych przez przewoźnika.
1. Newsletter jest wysyłany wyłącznie do Klientów, którzy wyrazili zgodę na jego otrzymywanie, udostępniając w tym celu swój adres e-mail.
2. Usługa Newslettera polega na okresowym wysyłaniu do Klienta wiadomości o charakterze informacyjno-reklamowym na wskazany adres e-mail.
3. Dokonując prenumeraty Newslettera, Klient wyraża zgodę na przesyłanie do niego korespondencji drogą elektroniczną oraz na przetwarzanie danych osobowych w niezbędnym zakresie.
4. Klient może w każdym momencie zrezygnować z prenumeraty Newslettera, kontaktując się z Administratorem. Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony wiadomością zwrotną o wykreśleniu jego adresu e-mail z listy subskrybentów.
1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejszy regulamin określa zasady uczestnictwa w Programie Lojalnościowym (dalej: „Program”), organizowanym przez Emel S.C. z siedzibą przy ul. Ludowej 28A, 42-215 Częstochowa. 1.2. Program przeznaczony jest dla klientów dokonujących zakupów w sklepie internetowym emel.com.pl (dalej: „Sklep”). 1.3. Udział w Programie jest dobrowolny i bezpłatny.
2. Zasady przyznawania punktów
2.1. Punkty lojalnościowe są przyznawane za każde zamówienie po upływie 30 dni kalendarzowych od daty zamówienia. 2.2. Klient otrzymuje 0,05 punktu za każdy wydany 1 PLN na zakupy (nie dotyczy kosztów dostawy). 2.3. Punkty ważne są przez 180 dni od momentu ich przyznania.
3. Wykorzystanie punktów
3.1. Punkty mogą być wymienione na zniżki przy kolejnych zakupach w Sklepie. 3.2. Przelicznik wartości punktów wynosi 2 pkt = 1 PLN. 3.3. Minimalna liczba punktów do realizacji: 5 pkt. 3.4. Minimalna wartość zamówienia (bez dostawy) do realizacji punktów: 50 PLN. 3.5. Maksymalna jednorazowa wartość zniżki uzyskanej z punktów: 100 PLN.
4. Ograniczenia i warunki dodatkowe
4.1. Punkty nie podlegają wymianie na gotówkę. 4.2. Punkty nie mogą być przenoszone na inne konta. 4.3. W przypadku anulowania zamówienia lub zwrotu produktu punkty przyznane za dany zakup przepadają.
5. Powiadomienia
5.1. Klienci mogą otrzymywać powiadomienia e-mail o zmianie stanu punktów lojalnościowych; opcja jest domyślnie wyłączona.
6. Postanowienia końcowe
6.1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu Programu w dowolnym momencie, informując o tym uczestników na stronie Sklepu. 6.2. Pytania dotyczące Programu: czestochowa@emel.store. 6.3. Regulamin obowiązuje od dnia 10.03.2025 r.
Niniejszy Regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady nabywania i realizacji przedpłaconych kart podarunkowych Emel S.C., w brzmieniu obowiązującym od 07.11.2025
1. Definicje
Wydawca – Emel S.C. z siedzibą w Częstochowie (42-215), ul. Ludowa 28A, NIP: 949-14-20-695. Salon sprzedaży – stacjonarny punkt sprzedaży Towarów na terytorium RP, oznaczony znakiem towarowym Wydawcy. Karta podarunkowa – bon towarowy na okaziciela, uprawniający do jednokrotnego lub wielokrotnego dokonywania zakupów w Salonach sprzedaży w ramach limitu kwotowego. Klient – osoba, która w Salonie sprzedaży nabywa Kartę podarunkową. Użytkownik – każdorazowy posiadacz i okaziciel Karty podarunkowej. Towary – produkty oferowane do sprzedaży. Transakcja – operacja dokonana przy użyciu Karty podarunkowej, polegająca na wymianie całości lub części kwoty dostępnej na Karcie na Towary oferowane przez Wydawcę.
2. Nabycie i wydanie Karty podarunkowej
Karta podarunkowa może zostać nabyta w wybranych Salonach sprzedaży. Klient może nabyć Kartę na wybraną kwotę nie mniejszą niż 100 PLN. Zakup możliwy jest wyłącznie w PLN.
Wartość Karty podarunkowej równa jest liczbie punktów na niej zawartych (1 pkt = 1 PLN). Karta wydawana jest na papierowym nośniku lub w formie pliku JPG przesłanego na e-mail podany przy zakupie.
Zapłata za Kartę może nastąpić gotówką lub kartą płatniczą akceptowaną przez Wydawcę. Płatność kartą podarunkową za inną Kartę podarunkową jest niemożliwa. Przy zakupie Kart nie uwzględnia się rabatów.
Karta podarunkowa nie jest elektronicznym instrumentem płatniczym ani elektroniczną kartą płatniczą, nie podlega wymianie na środki pieniężne w całości ani w części, nie podlega zwrotom, nie obniża ceny dostawy produktów. Wydawca nie wydaje duplikatów Kart.
Wydanie Karty podarunkowej nie stanowi sprzedaży opodatkowanej podatkiem od towarów i usług. Na żądanie Użytkownika zgłoszone najpóźniej przy wydaniu Karty, Wydawca może wystawić pisemne pokwitowanie (nie jest to paragon fiskalny ani faktura VAT).
3. Termin ważności i realizacja
Karta może być realizowana w Salonach sprzedaży i na stronie internetowej emel.com.pl. Środki mogą być wykorzystywane jednorazowo lub wielokrotnie do wysokości limitu. Wartość Karty pomniejsza się o wartość nabytych Towarów. W przypadku ceny wyższej niż wartość środków na Karcie, Użytkownik dopłaca różnicę inną formą płatności.
Karta jest ważna od momentu wydania i nie wymaga aktywacji. Termin ważności: 12 miesięcy od daty nabycia. Wydawca może odmówić realizacji Transakcji w przypadku: (a) braku środków na Karcie, (b) braku technicznej możliwości, w szczególności braku połączenia z systemem lub uszkodzenia Karty uniemożliwiającego odczyt.
Przy realizacji Karty, gdy wartość nabywanych Towarów jest niższa niż aktualna wartość Karty, niewykorzystane środki pozostają na Karcie do końca terminu ważności. Karta ma charakter na okaziciela i może być przekazana innej osobie, która staje się jej Użytkownikiem.
Użytkownik może sprawdzić saldo Karty w Salonach sprzedaży. Odpowiada za poprawne użycie i bezpieczeństwo Karty. Wydawca nie odpowiada za Karty utracone, uszkodzone lub zniszczone po ich przekazaniu Użytkownikowi. Karta nie podlega odtworzeniu.
4. Zwrot i reklamacja Towarów nabytych Kartą
W przypadku zwrotu Towarów nabytych przy użyciu Karty, zwrot środków następuje w postaci punktów przywróconych na Kartę podarunkową w kwocie odpowiadającej cenie zwracanych Towarów. Do tak wydanej Karty stosuje się postanowienia niniejszego Regulaminu. Środki za niewykorzystane w terminie Karty nie są zwracane.
5. Reklamacje dotyczące Kart
Użytkownik może zgłosić reklamację w przypadku nieuzasadnionego obciążenia Karty lub uszkodzenia Karty powstałego przed jej zakupem bądź podczas akceptacji przez Wydawcę. Reklamacje składa się pisemnie w dowolnym Salonie sprzedaży w godzinach jego pracy.
Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, dane kontaktowe, opis okoliczności oraz żądanie. Zaleca się dołączenie dokumentów potwierdzających. W razie braków Wydawca wezwie do uzupełnienia. Termin rozpatrzenia: 30 dni od otrzymania prawidłowo sporządzonej reklamacji. Informacja o rozstrzygnięciu przekazywana jest e-mailowo lub pisemnie. Wydawca nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
W przypadku reklamacji dotyczącej uszkodzonej Karty Użytkownik jest zobowiązany dostarczyć Kartę Wydawcy. Przy uwzględnieniu reklamacji Wydawca wyda nową Kartę o wartości równej środkom na reklamowanej Karcie; okres ważności pozostaje zgodny z pierwotnym. Przetwarzanie danych osobowych w toku reklamacji odbywa się zgodnie z Polityką ochrony danych: https://emel.com.pl/s/polityka-prywatnosci.
1. Wspólnicy spółki „Emel” S.C. (BEATA KUDRZYN, CEZARY KUDRZYN, KAROL KUDRZYN), ul. Ludowa 28A, 42-215 Częstochowa, NIP: 949-14-20-695, REGON: 150355304, są administratorami danych osobowych Klientów w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
2. Administrator, w celu wykonania umowy z Klientem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), zbiera następujące dane osobowe: imię i nazwisko, ulica, numer domu, numer mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj, telefon kontaktowy, e-mail, nazwa firmy, NIP. Szczegółowy obowiązek informacyjny (art. 13 RODO) jest realizowany przy wejściu na stronę internetową Administratora.
3. W trakcie rejestracji w Sklepie internetowym Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przesyłania informacji marketingowych. Zgoda jest dobrowolna.
4. Odbiorcami danych osobowych Klientów są podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora na podstawie umów powierzenia, w szczególności firmy kurierskie.
5. Dane osobowe Klientów nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
6. Dane osobowe Klientów są przechowywane do czasu wykonania umowy oraz w celach księgowych zgodnie z prawem, a także do momentu usunięcia przez Klienta konta.
7. Klientowi przysługuje prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
8. Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, jeżeli uzna, iż przetwarzanie narusza przepisy.
9. Dane Klientów są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, jednak nie podlegają profilowaniu.
10. W celu skorzystania z praw dotyczących danych osobowych Klient powinien skontaktować się z Administratorem: emel@emel.com.pl lub telefonicznie: 603 335 733.
1. Posiadacze Karty Dużej Rodziny mogą otrzymać rabat w wysokości 10% na nieprzecenione produkty z kategorii obuwie: roczki, maluchy, starszaki, niechodki, kalosze, kapcie.
2. Aby skorzystać z rabatu KDR, wpisz numer karty w pole „kupon rabatowy”. Jeśli karta jest ważna, po wpisaniu numeru automatycznie przypisywany jest rabat 10%. Jeśli karta jest nieważna, pojawi się komunikat „Wpisany kod jest już niedostępny”. Ważność karty można sprawdzić na stronie: empatia.mpips.gov.pl/sprawdz-waznosc-kdr. W razie problemów skontaktuj się z nami.
1. Produkty prezentowane na stronach Sklepu www.emel.com.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do składania ofert za pomocą sieci elektronicznej.
2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz przepisy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie Kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów i o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
3. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna do dokonania zakupu w Sklepie.
4. Nazwa Sklepu, adres strony oraz wszelkie materiały w nim zawarte stanowią przedmiot prawa autorskiego i podlegają ochronie prawnej. Wykorzystywanie i rozpowszechnianie ich bez zgody właściciela Sklepu jest zabronione.
5. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia go na stronie internetowej Sklepu.
6. Administrator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, w szczególności takich jak: zmiany sposobów płatności i dostaw, zmiany zakresu, odpłatności lub formy świadczonych usług, zmiany danych Administratora – w zakresie, w jakim wpływają na realizację postanowień Regulaminu.
7. Klienci posiadający konto w Sklepie zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu e-mailowo.
8. Jeżeli od ostatniego logowania nastąpiła zmiana Regulaminu, Klient akceptuje lub nie jego postanowienia po zmianach. W przypadku braku akceptacji zakup w Sklepie internetowym nie jest możliwy.
9. Klient, który nie akceptuje wprowadzonych zmian, ma prawo w każdej chwili usunąć konto.
10. Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji regulaminu będą realizowane zgodnie z jego postanowieniami. Jeżeli Użytkownik nie zgadza się na wprowadzenie zmian, może usunąć swoje konto.
11. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz RODO.
12. W odniesieniu do umów zawieranych z Klientami będącymi przedsiębiorcami i mającymi siedzibę poza granicami RP, w sprawach nieuregulowanych stosuje się wyłącznie przepisy prawa obowiązującego na terytorium RP.
13. W odniesieniu do umów zawieranych z Klientami będącymi konsumentami mającymi miejsce zwykłego pobytu poza granicami RP, w sprawach nieuregulowanych stosuje się wyłącznie przepisy prawa obowiązującego na terytorium RP. Zastosowanie prawa polskiego nie pozbawia konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów bezwzględnie obowiązujących w państwie jego zwykłego pobytu.
14. Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu oraz w związku z wykonywaniem umów między Sklepem a Klientami będą rozpatrywane przez sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43, poz. 296 ze zm.).
15. Administrator nie zobowiązuje się w ramach niniejszego Regulaminu do korzystania z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.
W związku z obowiązywaniem od 25 maja 2018 r. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
1. Administratorem Twoich danych osobowych są wspólnicy spółki cywilnej „Emel” S.C. (BEATA KUDRZYN, CEZARY KUDRZYN, KAROL KUDRZYN), ul. Ludowa 28A, 42-215 Częstochowa, NIP: 949-14-20-695, REGON: 150355304 (dalej: Administrator).
2. Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, ulica, numer domu, numer mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj, telefon kontaktowy, e-mail, nazwa firmy, NIP, REGON. Dane te są uzyskiwane od Ciebie przy składaniu zamówienia oraz na dalszym etapie jego realizacji.
3. Dane będą przetwarzane w celu realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz świadczenia innych usług na podstawie wyrażonej zgody.
4. Odbiorcami danych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora na podstawie umów powierzenia.
5. Dane nie będą przekazywane do państw trzecich/organizacji międzynarodowych.
6. Dane będą przechowywane przez okres świadczenia usług na podstawie umowy.
7. Przysługują Ci prawa: dostępu do danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.
8. Z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją przysługuje prawo sprzeciwu wobec przetwarzania; bez podania przyczyny możesz wnieść sprzeciw wobec przetwarzania do celów marketingu bezpośredniego.
9. Zgodę możesz cofnąć w dowolnym momencie; pozostaje to bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed cofnięciem zgody.
10. Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli uznasz, że przetwarzanie narusza przepisy.
11. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji usług przez Administratora.
12. Dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
13. Dane nie są przekazywane poza obszar EOG.
Informacje o dostępności znajdziesz na tej stronie: https://emel.com.pl/s/dostepnosc